Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Temmuz 2013 Pazartesi

İSLAMDA FAL HARAMDIR


İSLAMDA FAL BAKMAK VE BAKTIRMAK HARAMDIR
FAL: Gelecekten haber vermek ,kişilik okuma sanatı demektir.
Gelecekten haber vermek çok büyük yalandır Gaybı ancak Allah bilir. falı yapan ve fala inanan dinden çıkmıştır.
AYET:’’ Göklerde ve yerde Allahtan başka kimse gaybı bilemez.’’(Neml-65)
AYET:’’ Gayb Allahındır.(Yunus- 20)
AYET: ‘’ Gaybın anahtarları onun yanındadır. Onları Allahtan başkası bilemez.(Enam-59)
AYET:’’ Muhammet deki ben size Allahın hazineleri yanımdadır demiyorum. Gaybıda bilmem. (Enam-50)
AYET: ‘’ Eğer gaybı bilseydim, Daha fazla hayır yapardım.(Araf- 198)
  Muhterem müminler görüldüğü gibi gaybı, geleceği Allahtan başka kimse bilmez. Peygamberimizin dahi bilemediğini ayetlerde okuduk. Peygamberimiz ancak Allahın ona bildirdiği kadarını bilebilir. Bunu şu ayetten anlıyoruz.
AYET: ‘’ Gaybı bilen odur. Gizli bilgisini kimseye göstermez. Anacak razı olduğu resulune gösterir.(Cin 26-27)   Peygamberimiz de  bu konuda buyurduki.
HADİS:’’ Gaybı ben bilmem. Allah bilir. Ben Allahın bana bildirdiği kadarını bilirim.Başka bilmem.
  Peygamberimize bile bildirilmeyen gaybı nasıl olurda falcılar bilir. Bu kesinlikle yalandır. İster yıldız falı olsun, ister , cin falı olsun, ister , şeytan falı olsun, El falı, Kahve falı, fasulye falı, taş falı, adı ne olursa olsun. Falın hertürlüsü haramdır. Fal bakan da baktıranda şirk  işlemiştir. Şirk işleyenlerin yani ayeti inkar edenlerin sonu da ebedi cehennemdir.Allah korusun.
  Geleceğin bize bildirilmemesi bize en büyük rahmettir. Yarın başımıza ne geleceğini bilsek düzen bozulur. Toplum bozulur. Hayat dururdu.
  Fala inanma falsızda kalma lafı kafirlerin sözüdür aman dikkat.

1 yorum:

  1. Eger kredi ihtiyaciniz var? evet bu e-postayi basvurursaniz,: finance_institute2015@outlook.com

    Do you need loan ? if yes contact this email: finance_institute2015@outlook.com

    YanıtlaSil